بستن منو

صفحه 1 از 2

فرم تقاضای انصراف از کلاسهای آموزشگاه
  1. توجه : کلیه اطلاعات بصورت فارسی تکمیل گردد.(تکمیل موارد مشخص شده با علامت(!) ضروری است.)
  2. نام و نام خانوادگی دانش آموز (!)
    ورودی نامعتبر
  3. کد ملی ده رقمی (!)
    ورودی نامعتبر
  4. پایه تحصیلی ثبت نامی (!)
    ورودی نامعتبر
  5. تلفن ثابت (باکدشهر) (!)
    ورودی نامعتبر
  6. تلفن همراه جهت تماس (!)
    ورودی نامعتبر
  7. پست الکترونیکی (اختياری)
    ورودی نامعتبر
  8. ________________________________________________________________________________________________________________
  9. تاریخ ثبت نام (!)
    / / ورودی نامعتبر
  10. مبلغ پرداخت شده (ریال) (!)
    ورودی نامعتبر
  11. بانک پرداخت کننده (!)
    ورودی نامعتبر
    درصورتی که پرداخت بصورت حضوری و نقدی انجام شده گزینه اول یعنی پرداخت حضوری انتخاب گردد.
  12. شیوه پرداخت (!)
    ورودی نامعتبر
  13. کد رهگیری پرداخت (!)
    ورودی نامعتبر
    کدی که بعد از واریز وجه دریافت کرده اید را وارد نمائید.(در صورت پرداخت حضوری عدد 0 را درج نمائید)
  14.  
  1. * توجه : به استناد قوانین استرداد شهریه (متن ذیل)، پس از تایید درخواست انصراف، انتقال وجه به حساب بانکی که شماره شبای آن را اعلام می فرمائید، صورت خواهد گرفت.

  2. نحوه استرداد شهریه

    با توجه به آئین نامه شماره 15/5324/310 مصوبه جلسۀ 339 شورای نظارت مرکزی نحوۀ استرداد شهریه دانش آموزان انصرافی به شرح زیر اعلام می گردد:

    دانش آموزانی که پس از ثبت نام و قبل از شروع هر دوره انصراف نمایند، آموزشگاه موظف است 20 درصد شهریه دریافتی آن دوره را کسر و مابقی آن را مسترد نماید.

    دانش آموزانی که پس از شروع کلاس در هر دوره منصرف شوند شهریه ثبت نام آن دوره مسترد نمی گردد.

  3. نام بانک (مرتبط با شبا) (!)
    ورودی نامعتبر
  4. شبا جهت واریز به حساب شما (بدون IR) (!)
    کد شبا می بایست یک عدد 24 رقمی باشد.اصلاح فرمایید.
    با توجه به قوانین استرداد شهریه در صورت تایید اطلاعات واریز وجه به شماره شبای اعلام شده صورت خواهد پذیرفت.(بدون IR وارد کنید)